Модуль 9

При опрацюванні дев’ятого модуля я міркувала, як я можу допомогти учням стати цілеспрямованими в навчанні. Перехід до навчання , що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації як учителя, так і учнів. Вчителі мають працювати разом з учнями, щоб допомогти розвинутися навичкам самоспрямованості. Учні мають бути активними у  власному навчанні.
                 Я зрозуміла, що можу диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.Я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні  способи сприйняття інформації, різні ступені розвитку  учнів.
                 Цей модуль допоміг мені впевнитися, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Я закінчую навчання за прграмою Intel. Портфоліо майже готове.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 6

Модуль 2

Модуль 8